שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה באתר?

הוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאתם אוהבים על ידי לחיצה על כפתור “הוסף לסל”, לאחר שבחרתם את הפריטים שלכם,  לחצו על סל הקניות בפינה השמאלית העליונה באתר. עברו על ההזמנה שלכם וודאו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים. לאחר מכן, לחצו על כפתור “מעבר לתשלום”. ניתן להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום (מומלץ!) וכך המערכת תזהה את פרטיכם האישיים בפעם הבאה, במידה ואינכם משתמשים רשומים תוכלו להירשם או לבצע את ההזמנה כאורח במילוי אימייל, שם, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

בהחלט כן! ניתן לבצע הזמנה טלפונית. אם אתם מתקשים להזמין באתר או מעדיפים להתייעץ איתנו, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם. תוכלו לפנות אלינו באמצעות Whatsapp או בטלפון: 08-9165056.

איך ניתן לשלם באתר?

באפשרותכם לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי. התשלום באתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

איך משתמשים בקוד קופון?

במידה וברשותך קוד קופון, ניתן לממשו בעמוד הקופה בחלק הייעודי להזנת קופון. ניתן לממש קוד קופון אחד בלבד לקניה

האם ניתן לבטל את ההזמנה?

מאחר ואנחנו רוצים שההזמנה שלכם תגיע אליכם מוקדם ככל האפשר, אנו אורזים את ההזמנות שלכם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אנא צרו קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות שלנו באתר ב-Whatsapp או בטלפון 08-9165056. במידה וההזמנה טרם נאספה תוכלו לבטל מידית ולקבל החזר, במידה והחבילה בדרכה אליכם תוכלו להחזיר אותה אלינו עד 14 יום מיום המסירה, כל עוד לא בוצע שימוש במוצרים ולקבל החזר כספי מלא.

מה עושים במקרה והתקבל מוצר פגום?

כל המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה ומטרתנו היא שתקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, עליכם לפנות אלינו תוך 24 שעות מרגע קבלת ההזמנה לשירות הלקוחות שלנו באתר, ב-Whatsapp או בטלפון 08-9165056, צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר

לכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לרשותכם